onsdag 10. august 2011

KULT!!!


I fjor så var vi i disneyland. Det var kult:) Vi kjørte mange ting: I'ts a small world, splash mountain, Indiana Jones, sailing ship columbia, Disneyland railroad, pirates of the caribbean, the many adventures of winnie the pooh, jungel cruise, chip 'n dale treehouse, gadget's go coster, dumbo the flying elephant, storybook land canal boats, pixie hollow. Vi møtte: Pluto, Alice, Mad Hatter, Mickey Mouse, Tinkerbell, Tiana, Eeyore, Tigger, Winnie the Pooh. Vi spiste på: big thunder ranch barbecue, french market restaurant. Vi koste oss veldig mye som dere kjønner;-) Vi var i Disneyland fra kl, 08.00 , til kl, 19.00. Meg, Mor, Lillesøster og Mormor var der. Vi bodde rett over gaten fra Disneyland på West Bestern Hotel. Vi var der den 5. Juli. Dagen etter nasjonaldagen. Vi så på paraden. Jeg danset med prinsesse Tiana. Det var morsomt:-) Lillesøsteren min syns splash mountian var best. Tante fikk en VELDIG fin veske fra Disneyland. Jeg fikk en Mickey Mouse bamse. Lillesøsteren min fikk Tinkerbell ting.

1 kommentar:

  1. Så flink du er til å skrive , Isabel! Jeg koste meg og leste alle innleggene dine!Glder meg til vi skal ut å reise igjen en gang!

    SvarSlett